Idag vet jag vad jag ska göra...



Jag mår inte bra, jag mår verkligen inte bra.
Mitt huvud värker och näsan rinner.
Ska in till stan snart och möta upp tonnie sen ska jag köpa alvedon, ska också köpa kents nya singel "ingenting" som släpps idag :D

Ska jobba ikväll, dom ringde å frågade om ja ville jobba imorron också.
Ja de e klart jag vill. Jag tänker bara pengar pengar.
Ska jobba extra på fredag också.

Är uppe i 8 eller 9 dagar extra denna månad nu tror jag.
Det blir några tusenlappar extra.


Klockan går så saaakta. Tåget går 12,17.
Å de känns som jag har suttit här flera timmar då jag egentligen bara suttit 15 minuter.
Ska kanske gå å borsta tänderna Igen. haha.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback