Flytt...

Ja nu har jag flyttat igen, till hägerstensåsen. Är inneboende, men bättre än i Solna, usch fullt med silverfiskar å grejjer, + att han jag hyrde av ville inte skriva kontrakt så då ville inte jag bo kvar. Han blev jättesur då jag flyttade men han hade ju kunnat gjort samma sak mot mej å bara slängt ut mej vilken dag som helst.

Var ut i torsdags, sen blev det efterfest jag somnade typ på en gång där men sen vaknade jag av att kattungen som fanns där rev mej på benet.
Kom hem 7 på morgonen sen ringer Tonnie å väcker mej 10 å säger att jag ska komma dit, sen blir det kaffe på stan som vanligt. Haha.

Nu jobbar jag riktigt mycket faktiskt fre-tors varje kväll + halv dag idag också, och kanske imorgon.
Jag tänkte försöka bli rik faktiskt ;) Får se hur det går.


I förrgår köpte jag en skinnjacka, har bara trånat efter en skinnjacka i typ 2 år, men nu köpte jag den äntligen.


Nee nu ska jag kolla om de finns någon film att ladda ner.
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback