cherry



Ska iväg på arbetsintervju på cherry senare idag, det kanske är jag som står bakom blackjack borden sen och ser till att ni gör av med massa pengar hehe ;)
Dom ringde till Tonnie igår också så vi ska dit tillsammans, samma tid å allt. Hoppas det inte är gruppintervju, då blir det bara jobbigt.
Han ska klippa sig klockan 14, undra om jag också ska göra det. Har inte bestämt mej, vill ju ändå spara ut mitt hår, men ändå vill jag ha någon roligare frisyr...Hmm. Har ju tid att tänka iallafall.







Kan inte sluta tänka på det som hände i Östersund, det finns i bakhuvudet hela tiden.
Kan inte fatta att dom är borta. Även fast jag inte kände dom. Då tänker jag bara på deras familjer och vänner, hur ska dom känna sig.
Jag skänker en tanke till er också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback