träning..


Måste verkligen sätta mej ner och träna med korten till texas hold em nu.
Hon sa att ja måste träna mer, få mer kontroll över korten osv.
Åsså fick jag veta idag att alla 11 inte får jobbet, dom tar bara ut några stycken. Så då känner jag ju självklart ännu mer press.
Skulle ju tränat igår, men fastnade ju framör Andra avenyn istället.

Tiden går fort känns som jag nyss klev upp.
Men det är ju såklart bara bra. Imorgon ska ja också till poker event och träna ännu mer, det är inte utbildning imorgon men om man ville kunde man komma dit så jag och några andra ska dit och göra det.
För jag vill verkligen ha det här jobbet.

Nä nu har ja inte tid å sitta å skriva här längre.


Man behöver inte veta vart man ska, man behöver bara veta att man ska komma dit.

Kommentarer
Postat av: Kelly

Nej, jag har inte sett henne på ett tag nu. Men om du mailar mig kan du få hennes mobilnummer. kram

2007-10-30 @ 20:05:07
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback