Träning


image82

Ska snart iväg å träna, body balance.
Var på det ganska ofta då jag bodde i Östersund, men nu är det väl över ett år sen iallafall.
Får se hur de går med balansen och allt.
Ska äta pannkakor idag också, blev över från igår.

Har inte gjort speciellt mycket idag, varit på affären och handlat lunch sen tillbaka hem, har kollat på tv, druckit kaffe och tagit det lugnt.
Det behövdes en sån dag.
Skulle egentligen träffa Tonnie och sen gå å söka in till skolan till våren. Men han hade inte tid och jag orkade inte.
Imorgon har dom inte öppet, men ska dit på måndag, det är ju ännu 2 veckor kvar tills sista ansökningsdag så jag hinner ju =).

127851-25

Det är bara 2 veckor kvar tills jag åker till Östersund och Umeå. Trodde det var 3, men sen pratade jag med Sandra och hon sa att de bara var 2.
Ska bli så kul och åka till Umeå å träffa Amela, då har vi inte träffats på 3 månader. Usch alldeles för länge, tur att det finns telefoner.
Har kommit på vad jag ska köpa till henne i 20 års present också.


Är så sugen på choklad, men jag tänkte försöka iallafall EN vecka utan godis eller fet mat, eller öl :P
Får se hur det går. Ska ju jobba i helgen, kanske blir liite choklad iallafall.

Jaja, nu ska jag kila så jag inte missar bussen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback