Tjuven Mikaela ;)


Är nervös inför morgondagen, men längtar också mycket.
Jag hoppas det ska gå så bra som möjligt.

Har nyss kollat på 13 snart 30. Ganska bra film ju.
Har laddat ner en till film också, kommer inte ihåg vad den heter.
Men nu ska jag sätta mej å kika på andra avenyn. Den serien e jättebra.

Var på stan förrut, lämnade tillbaka tröjan, men fick inga pengar fick presentkort istället. Lite surt.
men jag ska ju köpa skorna ändå, har världens snällaste pappa som jag ska få dom av.
Och då jag kom ut ur affären märkte jag att de hängde ett par strumpbyxor på min halsduk...opss haha.


Har bestämt vad jag ska vara på halloween också tror jag. Polis eller cheerleader. Lutar åt polis faktiskt.
En såndär poliströja, svart kortkjol, svarta strumpbyxor eller nätstrumpbyxor och stövlar. Kanske köper handbojjor också hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback