Stronger


Ska snart iväg på arbetsintervju, det är också hemtjänsten, men det är ju på ett annat ställe.
Erbjuder dom mej en fast tjänst så är jag inte sen att tacka nej.
Ska vara där klockan 10, förövrigt så är det i Kärrtorp också. Där jag bodde förrut.
Måste hitta något å ha på mej, jeans och tröja?
Ja det blir nog bra.

Har hittat en vinterjacka jag Ska köpa, en från fjällräven, var och provade igår. Och den kommer nog värma i vinter. För jag tror det kommer bli en kall vinter, även här nere.

Idag är det 3 veckor och 1 dag innan jag åker uppåt i landet.
Kan faktiskt erkänna att jag tycker det ska bli skönt och åka bort ett par dagar.
Ibland behöver man det, och jag känner att jag behöver en torsdag på G3 med massa roligt folk och massa alkohol ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback