Stressigt..


Idag har det varit en stressig dag minst sagt, fick komma in till arbetsintervjun 25 minuter senare än beräknat, och då gick ju alla mina planer fel. Men jag hann ändå.
Intervjun pågick väl i 25 minuter ungefär. Jag ska inte säga någonting, har ingen aning om jag får det eller inte, vet inte ens om jag vill ha det.
Ja efter det så skyndade jag in till stan, träningspasset jag skulle på började 11,30. Kom in till stan 11,15 sprang nästan till träningslokalen. Men jag var ombytt och klar 5 minuter innan det började.

Sen skyndade jag mej hem, ner i tvättstugan på en gång hann tvätta 4 maskiner, och då blandade jag lite tvätt och olika färger för jag hade inte tid eftersom jag började jobba klockan 16.
Sista 2 maskinerna fick jag torka i lägenheten, så de hänger lite kläder å lakan och handdukar överallt.
Fast det mesta har torkat, men ska vika ihop det imorgon. Orkar inte nu.

Imorgon och på torsdag e jag ledig, underbart.
Ska ta sovmorgon imorrn, sen ska jag iväg å ansöka till skola till våren. träning efter eller före det, får se när det finns något pass jag vill gå på.
Sen blir det nog en lugn kväll framför tvn. Eller datorn.

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback