Sista kvällen..


Imorgon är det sista kvällen i dom lokalerna vi jobbar i nu.
Några ska ju som sagt jobba kvar där så imorgon ska vi ha lite knytkalas med fika och lite mat innan vi börjar.
Jag ska gå till NKs saluhall och kolla för dom har grejjer från smakriket jämtland där, så kanske köper något jämtländskt å bjuder på, det kan ju vara kul =).
Ska ta med min kamera också så bilder kommer.


Igår var jag ut, även fast jag inte skulle det. Men eftersom dom tjatade så haha :P
Hade jättekul iallafall, var på after sen blev det efterfest i Haninge. trodde vi var vid universitet imorse då jag vaknade men då hade jag ju helt fel.
Har inte haft sådär kul ute och på efterfest på länge faktiskt.
Det måste göras om.


Nu är klockan alldeles för mycket och imorgon blir det träning, springa på stan och sen jobb.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback