Ranking the stars..


Bara jag som tyckte det programmet var jättedåligt? Förresten, va på samma step pass som Annika Jankell i måndags, ska på det passet imorgon också. Får se om hon är där då :)
Och i fredags då jag tränade så var Let´s dance Martin där, han brottaren, om de nu var någon som brydde sig :P

Fick hem lite reklam häromdagen eftersom jag e nyinflyttade i Hägersten. Ja iallafall och på en lapp så var det träna gratis 10 dagar på World Class. Så jag var där idag och körde Body Pump, men jag ska nog fortsätta på Sats ändå. Det var ungefär lika dyrt.


I fredags så jag var och bowlade med 2 kompisar, jag förlorade ganska stoort. Och en gång då jag skulle kasta iväg klotet så tappade jag det bakom mej, ganska pinsamt. Och en av dom som spelade på banan bredvid sa Men hörru klotet ska ju åt andra hållet haha. Joo för de förstog jag ju inte :P
Var på krogen sen också, blev alldeles för full, åkte hem ganska tidigt.

Var på krogen en sväng igår också, men vi gick därifrån vid 12, käkade på mcdonalds sen åkte jag hem och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback