Presentkort och maat.

Vet inte vad det har med varandra och göra men.
H&M nyöppnar i Östersund imorgon så jag och mamma ska gå och köa, för dom 100 första får presentkort på 200 kr, och det kan ju vara roligt kan jag köpa något till kvällen. :)

Har varit ute och ätit på asian wook, åt sushi, första gången. Helt ok faktiskt. Blir nog fler gånger :)
Har nyss ätit massa glass, är hos mamma. Ska sova här, så ska vi gå ner till stan imorgon bitti, lite motion. Skadar ju aldrig eftersom de kommer bli 3 dagars festande nu.

Mia åkte upp till Dorotea idag, sen ska hon också upp till Umeå med samma buss som mej, så jag får sällskap från Dorotea till Umeå, så de blir skönt. Men jag ska nog försöka sova hela tiden, lär ju vara lagomt bakis.

Va på stan idag med Malin, gick förbi news åsså satt de några där inne som gått i min gammla klass och ojj vad man kan glo då, kanske käkat glosoppa till lunch? vem vet?? haha.
Och nää jag har absolut inte flyttat tillbaka, fick bara lite hemlängtan och tyckte de va kul å hälsa på lite å mellanlanda här då man ändå ska uppåt i landet.

Snart e de bonde söker fru. PussPuss


Kommentarer
Postat av: Amela

HAHA Mikaela, GLOSOPPA? t.o.m jag reagerade på det :P
men så känner ju jag dig å vet att du kan va knasig ibland.. hahahahaha. men du är ändå BÄST!
DOm där töntara är bara avundsjuka! SES snart!

2007-10-24 @ 21:51:18
URL: http://amav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback