löning..


Joo då jag får ganska mycket pengar på fredag.
Å de känns bra, för jag har inte haft bra lön sen i April.
Så nu har jag lite å spendera haha.
Men så är det ju mkt som ska köpas också, vinterjacka, present till Amela, kanske ska spara lite till julklapparna, resa hem från Umeå, å sen alltid lite mer shopping, måste köpa mössa å vantar också.

Sitter här å håller på å fryser ihjäl, e jättetrött också.
Ska börja göra iordning de sista sen åka iväg.

Skriver kanske ikväll, ska till mamma ikväll iallafall.
Hoppas jag kan sova på tåget, så att de inte e någon skrikig unge eller några som sitter å babblar.
Hoppas jag inte glömt något nu, ska ta med mej min kamera också.

 image86


Hejdå.
Ni som vet att jag är i Östersund och som jag kanske inte har hunnit höra av mej till kan ju slå en pling eller skicka iväg ett sms, eller så kanske jag gör det då jag har tråkigt på tåget ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback