Lika roligt varje gång ;)


Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen hemtelefon.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå!?
Ringer det mycket till dig? Njää.
Ringer du mycket? Jaa, för mycket.
Vem ringde du senast? Madde.
Hur mycket pengar har du? 200 kr kanske. Jag är fattig.
Senast kramat och när? 2 från jobbet, eftersom vi ska splittras. Och vissa ska byta lokaler.
Antal timmar sömn inatt? 9 tror jag.
Sov du ensam? Ja.
Vem sov du hos senast? Louise, efterfest där, men vi somnade typ 7 på morgonen. 
Vem sov hos dig senast? Ingen har sovit här i min nya lägenhet, men i Solna. Hmm. Rickad och Tonnie.
Vem vet mest om dig? Amela tror jag.Eller mamma.
Vem vet du mest om? Samma.
Vad ser du fram emot? När jag ska till Östersund och Umeå om 1,5 vecka.
Vad vill du ha just nu? Pengar, en varm vinterjacka.
Vem hånar du?  Det kan jag tyvärr inte skriva här.
Vem längtar du mest efter? Mamma, pappa, lillasyster + kompisarna uppåt i landet.
Vem vill du helst slippa? Det kan jag inte heller skriva här.
Vem stör du dig på? Det är många det. Speciellt kärringen på tunnelbanan idag.
Vem vill du sova bredvid inatt? Ingen.
Vilken buss åker du oftast? 147.
Vilken årstid är det nu? Höst.
Anser du dig själv snygg? Ibland.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Näe, jag tycker om någon.
Är du en bra partner? Ja, jag tror det?
Har någon varit otrogen mot dig? Ja.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja :P
Har du varit otrogen? Ja det också.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? ??
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp.
Vad åt du senast? En banan.
Är du polare med grannarna? Näe.
Har du varit på ett party? Ja.
Har du varit utomlands? Näe, eller om Norge räknas? Jag e så rädd för å flyga.
Var är dina syskon just nu? Min lillasyster e hemma hos mamma i Östersund. Hon sover säkert.
Vilken tid gick du upp imorse? 10,00.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Mest troligen så sov jag.
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa.
Vad ska du göra efter det här? Lägga över bilderna från min kamera till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback