Jag har fått jobb..


Ja jag fick det där poker-event jobbet. Jättekul hon ringde idag och ville att jag skulle komma på utbildning på måndag och tisdag. Självklart tyckte jag då :)
Ska bli så roligt, träffa nytt folk och så.
Ska ju fortsätta jobba inom hemtjänsten också, men ha det som extra, så man kan få in lite extra pengar. Det behövs, speciellt nu, då de snart e jul också.
Orkar ens inte tänka så långt egentligen.

Sitter på jobbet, får gå hem om 1 timme. Kommer inte kunna sova på en gång. Är lite uppspelt inför imorgon även fast jag bara ska åka "hem" till Östersund.
Måste ringa till farmor imorron också, ska nog dit och äta middag på torsdag.
Har ingen lust å laga egen mat dom här dagarna jag ska va i Östersund.


Har haft en relativt lugn kväll, körde ensamrundan, hade en tjej med mej som går intro, så de var roligt att man fick lite sällskap.
Nää ska väl gå å vara lite social kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback