Höstväder


Regnet bara öste ner då jag var på väg till träningen, riktigt höstväder, men de skulle ju snöa idag?
Kanske kommer imorgon då.
Och jag har ingen riktig vinterjacka, måste verkligen köpa en då jag får lön, just nu har jag inte råd.

Var möte på jobbet idag, men de känns så onödigt att åka dit för å sitta i där högst en timme och sen åka hem igen.
Nää, då kan jag lika gärna bli uppdaterad imorgon, dom skriver alltid en sammanfattning och lägger på vårat bord.

På tisdag ska vi på enebybergs och mörbys kvällspatrull byta lokaler och chef. Tror de kommer bli bättre faktiskt.
Känns bra. Kan nog bli lite ändring och att man trivs bättre.


Jag har något fel, jag kan inte sova innan 12 på natten, är ganska jobbigt faktiskt. Ibland vill man ju gå å lägga sej vid 22-23, men lägger jag mej då kan jag inte sova.
Nu är klockan efter 12 iallafall så nu ska jag lägga mej.
Imorgon blir de träning och jobb. Men först ska jag sova ut.
Godnatt.

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback