Hittade något :)

Hade ingenting å göra så jag var inne och kollade på nästan alla bloggar på blogg.se åsså hittade jag en sånhär lista igen :)
Har ändå ingenting å göra.

Dagens humör: Upp&Ner som vanligt :P
Dagens frisyr: Har en liten ny frisyr idag, eftersom jag va modell, som sagt 3-4 cm kortare.
Dagens smink: Mascara och rouge.
Dagens klädsel: Jeans, skjorta och v-ringad tröja över skjortan.
Dagens händelse: Arlanda express ringde och ville att jag skulle komma på en andraintervju :)
Dagens planer: Träna, vara hårmodell, köpa mat, laga mat. Skulle ju dricka vin, men åt godis istället ;)
Dagens vill ha: Pengar??
Dagens saknad: Det är många, men inom en vecka får jag träffa alla :)
Dagens drog: Godis haha, smällde i mej hela påsen på typ 20 minuter??
Dagens finaste: Vet inte...
Dagens måste: Kaffe...
Dagens mat: Lite allt möjligt men till middag blev det morotsbiffar, makaroner och stekta grönsaker.
Dagens köp: Middagsmaten var nog det enda.
Dagens kärlek: ??
Dagens sämsta: Kärringen på tunnelbanan som gick rakt in i mej.



Kollade på idol ikväll, och Christoffer var ju helt underbar.
Det var någon av dom i juryn som sa att dom kunde lyssna på ett helt album med honom och jag håller verkligen med.
Så fin och ovanlig och jättebra röst verkligen.
Nu har jag 3 favoriter, Daniel, Christoffer och Amanda.
Jag tyckte det var bra att Gathania åkte ut iallafall.

Snart ska jag gosa med kudden.
Imorgon måste jag verkligen springa på alla ginatricot i Sthlm å hitta någon partytop eller klänning som jag kan ha.
Gonatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback