Hairspray



Såg nyss filmen hairspray, inte alls lika bra som jag trodde den skulle vara.
Fast den var helt ok.
Köpte ju en tröja på ginatricot igår, men ska lämna tillbaka den, ska köpa ett par skor istället. Som är såå snygga.
Stövletter med ganska hög klack, passar till kjol,klänning, jeans ja allt.

Ska åka till Solna centrum nu.
Har inget å göra.
Vill bara att de ska bli kväll så jag får sova, så jag får gå på den där intervjun imorgon.
Vill så gärna ha jobbet, fick lite tips av mina kära kollegor igår kväll också =)
Förövrigt så var det väldgit roligt igår.


Funderar starkt på å köpa en lägenhet faktiskt, ska dock vänta tills jag får ett heltidsjobb men ska gå till banken och prata lite iallafall och höra om hur mycket man får låna å lite sånt där då.
Nää nu ska jag göra mej iordning kan inte sitta här å slappa hela dagen.

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

den vill jag också se tror jag ;]

2007-10-21 @ 15:30:42
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback