Do it well..


Ja jag är sämst på rubriker lyssnar på Jennifer Lopez - Do it well nu.
Den låten är också jättebra.
Fast apologize e bättre.

Imorron åker jag, ja å jag skriver de typ hela tiden här, Men jag längtar ju så. Ska bli skönt å komma bort en stund.
Är less på jobbet, människor allt inprincip. Ska snart iväg å träna, å jag hoppas att de inte är så mycket folk där för jag orkar inte.
Så imorron ska jag sova på tåget, å inte prata med någon, komma fram. Gå "hem" till pappas lägenhet, lyssna på JÄTTE hög musik. Göra mej iordning, gå på stan sen ut å käka med mamma, Kjell å lillasyster.

Sjukgymnasten sa att de va bättre i min rygg och nacke iallafall, men jag måste tänka på min hållning och sträcka på mej hela tiden.
Nää bäst att jag går nu.

Hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback