Tillbaka..


Nu var det väl längesen jag skrev här.
Halloween var bra, min outfit var bra. Fick beröm för den också ;)
Tänkte bli jättefull, men så blev det inte, blev lite full.
Men jag hade 1 öl och 1 cider kvar, men de va någon som snodde det men men.

Har jobbat typ 2 dagar på 2 veckor, så jääkla skönt.
Fast nu blir de å komma tillbaka till jobblivet igen.
Hade någon utbildning om läkemedel igår, och jag och några andra var typ jätteless och trött så vi satt å skrattade nästan hela tiden. Omoget kanske, men vi hade kul =)
Drack alldeles för mycket kaffe och för lite mat så då funkar inte hjärnan så bra.

Ska snart in å träffa Rickard, har börjat prata med han igen, han har tydligen varit isolerad i 2-3 månader. Jaja.
Men nu verkar han vilja komma tillbaka till verkligheten :P


Nu orkar jag inte skriva nåt mer, uppdaterar kanske senare.
Puss.

Jag tycker fortfarande brick & lace - love is wicked e asbra :D

Kommentarer
Postat av: Amela

Alicia Keys - no one är SKIT BRA

2007-11-07 @ 15:03:15
URL: http://amav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback