Städdags


Måste till å städa lite idag,.för att Daniel kommer ikväll istället :)
Jag behöver inte vänta tills på torsdag. Så jag är jätteglad.


Hade ju behövt städa även fast han inte kommer också, för de ser verkligen Inte okej ut i mitt rum.
Ska in till Ankis fik sen och fika lite och prata.
Sen blir de till grönan, jag fixade ju ledigt idag. Så ska dit och träffa några kompisar och dricka lite viin. Eller mycket :P
Och 22,40 ska jag möta min pojkvän vid tåget :D


Nää dags å börja, klockan e ju ganska mycket och jag vaknade för 10 minuter sen haha.
Har ingen frukost hemma heller, så jag får klara mej utan det, orkar inte gå till affären.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas allt är fint! ha så mysigt i veckan med killen =) Kram

2007-11-26 @ 11:14:41
URL: http://www.puppjennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback