Simple plan


Sitter å lyssnar på simple plan, var ett bra tag sen man gjorde det. Dom är ju riktigt bra, har ju släppt en ny singel nu också. Har dock inte hört den. Hoppas dom ska ha någon konsert i Sverige snart bara.


Skulle åka å träna förrut idag, passet började klockan 12, först vaknar jag kl 10 å tänker men jag kan ju sova till 11. Åsså somnar ja om å sover till 11. Åsså ska jag kolla på SLs hemsida hur jag ska åka å grejjer, å jag skulle ju ha åkt 10,57, men jag var ju förrvirrad å trodde jag skulle åka 11,57. :S haha.
Var hos Tonnie idag också å hälsade på hans jättesöta lilla kattunge, en riktigt busig liten sak. Skitsöt också.


Har precis laddat ner filmen ett öga rött. Ska sätta mej å kika på den nu.


image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback