Love is a feeling we don´t understand..



Mötet idag med cheferna gick inte lika bra som jag trodde, trodde inte dom skulle va så hårda som dom var men men.
Fick en till prick, fick ju förrut i våras också då jag och några andra hade gått tidigare.
Fast de e konstigt de e inte bara jag som gör dom där sakerna, de e andra också. Men det är bara mej dom tar in på möte?
Bara för att jag inte e med i facket. För ska dom ha sånahär möten med oss så måste dom fråga facket först.
Dags att gå med kanske? Dom kan ju faktiskt kanske hjälpa.
Får se vad som händer, håller på å kikar efter lite nya jobb också. Jag trivs i Sthlm men inte på jobbet.




Ska upp 05,45 imorgon. Ahh. Hoppas resan går fort, ska försöka sova så mycket som möjlig. Det brukar ju gå ganska bra iallafall.
Dags att sova nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback