Längesen


Vad blir ditt namn baklänges:
Aleakim
Platt eller lockigt hår?
Platt...
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja, då jag flyttade till Sthlm, sen säkert nå mer också.
Vad har du för startsida på internet:
Comhem.se
Vem ringde du senast:
Mamma.
Tycker du att sengångare är söta:
Nepp.
Har du haft vattenkoppor:
Ja då jag var liiten.
Har du någon gång testat karate:
Nej.
Vilken mobilsingnal har du:
Britney Spears - I love rock'n roll.
Morötter eller pommes frites:

Pommes frites.
Vad längtar du mest till just nu:
Sommaren.
Vilken tv-serie är bäst:
One tree hill.
Kan du gå ner i spagat:
Nej.
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att nåt ska hända mina nära å kära.
Har du varit kär i en kändis:
Ja, haha.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Jadåå.
Vad ska du döpa dina barn till:
Om det blir en flicka så Saga, pojke vet jag inte.
Sol eller snö:
Sool.
Snyggaste läraren:
Ingen.

Är du mörkrädd:
Ibland :P
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt.
Godaste drickan till frukost:
Mjölk eller Kaffe.
Duscha eller bada:
Duscha.
Kan du ditt mobilnr utantill:
Ja de e klart.
Sjunger du på toan:
Nej nej.
Är du höjdrädd:
Jaaa.
Vilket land vill du åka till:
Australien.
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Parlamentet.
Vad tänker du göra nu:
Vet inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback