Fars dag..


Idag är det ju fars dag, ska ringa till min pappa lite senare då jag ska till jobbet. För jag har ingen mottagning i lägenheten.
Lite surt.
Om någon ringer får jag ställa mobilen i fönstret he på högtalaren och nästan skrika.
Så då kan man lika gärna vänta tills man ska gå ut.

Just deet, såg Olinda igår, på H&M.
Hon gick med sin lilla hund.
Jag vill också ha en såndär liten hund, tycker dom e jättesöta. Eller en Jack Russel.

Hoppas alla har haft en bra helg.
Det har jag haft.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska ja köpa choklad och kaffe. Åsså blir de såklart jobb.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en fortsatt bra söndag (:

2007-11-11 @ 14:53:19
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback