maat


Jag har börjat laga mat hemma igen. Var ungefär kanske ett antal veckor sen jag gjorde en riktig måltid hemma sist.
Det har blivit att man köpt med sej sallad eller frysta rätter till jobbet och ätit där eller hemma.
Men igår börjar jag, gjort kyckling med klyftpotatis och rotfrukter.
Idag har jag tillåmed varit på willys och handlat...Vuxenpoäng?
Ska laga pastasås med kyckling och pasta. Imorgon blir det lax och ris eller potatis.
Jättenöjd över mej själv e jag haha.
Då jag var ute och gick förrut höll jag på å blåsa bort. Blåser fortfarande lika mycket så jag blir inne hela kvällen.

Första tisdagen på jag vet inte när kan jag sätta mej ner och njuta framför ugly betty och desperates houswives.
Underbart.
Men imorgon blir det jobb igen. Tjäna pengar!!


  




Var längesen jag skrev såhär "mycket" i min blogg, men jag har inte haft lust till nånting. Har bara varit allmänt less på livet.
Men jag tror det börjar vända nu iallafall. Det är bra då solen tittar fram det gör en gladare.

Nee nu ska jag börja med maten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback