Det är för oss...


Var på stan förrut idag, tänkte bara jag vill ha ett par röda pumps, jag mååste ha det i sommar.
Hade ett par förra sommaren, men dom e lite trasiga nu, så dom är inte så fina.
Gick in på H&M, och där var dom, röda och fina stog dom där. Imorgon är dom mina, har ju 50 kr å handla för där, glömde ta med den idag, så jag la undan dom. Lite glad jag blev nu då.

Nu är det bara vita och svarta pumps, eller några liknande skor som fattas. Tror att jag ska köpa ett par som jag hittade på din sko. Men hitta inga svarta jag gillar.
Åsså köper jag massa tröjor och linnen hela tiden, men jag har nästan inga byxor eller kjolar jag kan ha det till.
Ska dock köpa en vit och en mörkblå kjol och svarta shorts. Vill ha jeans också. Men hittar inga som passar.
Haha, vilka problem man kan ha med kläder.




Har tränat idag, yeey. Jättekul var det, men faan vad mycket man har tappat på 1 år, 1,5 det kanske är också.
Under maj månad får man träna 3 ggr gratis på FriskisoSvettis. Och självklart väljer jag dom sista dagarna. ;D
Bättre sent än aldrig?
Funderar på å börja träna där. Kostar inte alls mycket.

På stretchingen på passet jag va på spelade dom Ted Gärdestad - För kärlekens skull.

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull
Solen går upp, så oskuldsfull
Lyser på oss för kärlekens skull.

Hans låtar är/var så bra, och så fina.



Bara 2 dagar kvar tills Amela och Lefanz kommer. Ska bli jättekul :D
Det blir gröna lund på fredag. Jag och Amela längtar lika mycket haha.
Sen torsdag den 7e juni träffas vi igen för då kommer jag hem till Östersund.
För på fredagen där tar min kusin Helen studenten. Då blir det massa party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback