Tro inte på allt du hör, spendera inte allt du får och sov inte så mycket som du skulle vilja.



Då var man hemma i Sthlm igen, kom för ungefär 4 timmar tror jag. Gick snabbt å köra ner. 7 timmar allt som allt å då stannade vi å käkade i Sundsvall också, var där i ungefär 1 timme tror jag.

Jag håller på å bli sjuk, har jätteont i halsen. Vill inte bli sjuk och har inte tid.
Nu har jag lovat mig själv att jag ska vara nykter till näst nästa helg. Får se hur det går?
Har blivit lite mycket nu på slutet så de skulle ju vara bra.

Längtar mest till den 5e april. Fan vad jag och Sandra ska ha kul då. För Madde tråkisen ska inte med längre.
Och i slutet av Mars kommer Amela och Lefanz har jag bestämt :P

 

image35

Paul van dyk - The other side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback