Östersund


Om 3 timmar sitter jag på tåget mot Östersund. Ska åka in till stan om 1 timme och gå på bolaget eftersom de e stängt då jag kommer till Östersund 19,25.
Och eftersom vi ska ut ikväll ;D

Kommer ju inte ha tillgång till nåt internet där uppe, kanske på lördag då jag ska till mamma.
Annars skriver jag mer på söndag då jag kommer hem.


En kompis ifrån Östersund, som har flyttat till Göteborg ringde och sa grattis till mej igår. Hon kommer alltid ihåg min födelsedag, men jag glömmer alltid bort hennes. Ska ta och skriva upp den så jag kommer ihåg tills nästa år.
Ska ringa henne nästa vecka iallafall och uppdatera henne om det har hänt något nytt i stan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback