Eftetfest med The Ark


Jag och Linda var ut igår efter jobbet, först gick vi på Sthlm kök&bar, men där var det bara småbarn så vi gick vidare till ett nyöppnat ställe på söder, sen drog vi vidare till Berns, skulle egentligen på Cafe Opera, men det var så lång kö och Linda kände vakten på Berns så där var det inga problem å komma in.

Såg massa roligt folk, kändiskåt som jag är haha :P
Tobbe blom var väldigt rund under fötterna bl.a
Malou von sivers (stava?) såg jag också. Fast hon var nog nykter tror jag.
Och massa annat roligt folk.
Sen kom några killar från The ark fram och frågade om vi skulle med på efterfest, men vi skulle ju upp å jobba så vi tackade nej, en annan gång kanske?
Gick på max och käkade, träffa några norrlänningar som också tjatade om att vi skulle med på efterfest, men nee.
Kom hem vid 5 tiden. Nu ska jag äta sen ska jag iväg å jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback