Dagen vände..


Ja dagen blev faktiskt bättre.
Okej jag fick inga pengar...Men.

Sebastian från the voice ringde, jag blev medlem som VIP på deras hemsida idag. Trodde aldrig att dom skulle ringa men det gjorde han iallafall...Trevlig var han iallafall. Och jag hördes nog i radio haha tur att det inte är såå många jag känner som lyssnar på the voice, inte vid den tiden iallafall.
Jag vann iallafall Nelly Furtados skiva.
Dom kanske ringer mej på måndag och då kan jag vinna 1000 kr,. Men då ska man ju ha riktig tur också.
Det gjorde faktiskt min dag bra igen. Så nu är jag glaad.


Ska till farsta imorgon och jobba upp kl 6...Hatar å kliva upp tidigt. Men det är ju pengar iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback