cupid´s chokehold


Jag är jättetrött, men jag orkar inte gå å lägga mej.
Ska jobba imorron och på tisdag ska jag ha förflyttningsutbilding, ska lära mej hur man lyfter våra söta gamlingar rätt.
Jag trivs jättebra på mitt jobb, sen finns det ju alltid undantag, men det gör de ju överallt.

Det ända som fattas nu är en egen lägenhet, hade varit så skönt att bara få inreda själv och få det som man själv vill.


Ska köpa biljetter till Paul van dyk imorgon också. Det är inte så lång tid kvar nu, längtar sååå mycket. Kommer bli hur kul som helst.
Åker kaaanske hem till Östersund den 20e april, tror inte det, men man vet aldrig ;)
Sen kommer Amela ner första helgen i maj, då blir det fest, shopping och gröna lund.


image42

gym class heroes - cupid´s chokehold.
Jag satt och tänkte på den låten, och då börjar den spelas på radion...sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback