Ny vecka...


Har haft en jättebra helg, i fredags så sprang vi på stan, sen blev det gröna lund.
Senare på kvällen skulle vi dock gå ut, men ehm, alla blev lite för fulla haha.
Igår sprang vi också massa på stan, och allt var coolt tror jag :P
Var och käkade i kungsträdgården, sen skulle vi ta en drink på fridays, men efter vi väntat 30 minuter på den, om inte mer. Så gick vi därifrån.
Idag åkte Amela och Lefanz hem, lite ensamt nu.

Men på torsdag åker jag uppåt i landet.


Imorgon börjar en ny vecka med bara 2 dagars arbete, lite skönt. Skulle egentligen jobbat helgen som kommer men har tagit semester för jag ska ju till Östersund då.


Kollade nyss på I, Robot.Jättebra film.
Kollade på Allt om min buske på datorn förrut, det var ju inte en så bra film. Allt var helt konstigt. förstog mej inte riktigt på den.


Då jag var inne och skulle handla förrut så såg jag en gumma och gubbe, gubben skjutsade sin lilla gumma på rollatorn. Haha, han sprang med den också. Såg lite småroligt ut.

Gonatt. Pusshejdå!
image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback