Back in Sthlm..


Ja nu är jag tillbaka hemma här i Sthlm.
Fanns inga tågbiljetter kvar, så jag har suttit på en buss hela dagen, men det har gått bra, har sovit nästan hela tiden.

Har haft det bra i Östersund.
Fast det va en ganska jobbig resa upp, sov en halvtimme ons-tors, mellan 04,30 och 5,00. Får ju dock skylla mej själv om jag ska ut å festa sådär :P Men jag hade riktigt roligt.
Sov ju en del på tåget också.
Sen träffade jag mamma och va ut å käkade lite. På kvällen va jag och Amela i badhusparken och Österäng, träffade på Rickard också =)

I fredags tog ju min kusin studenten, var och kollade gå hon gick ut. Sen satt jag i mitt fönster och kollade på flak, tur att pappa har en lägenhet mitt i stan. Efter dom hade åkt klart så var det mottagning hemma hos henne.
På kvällen blev de såklart party. Igår var jag och min lillasyster och spelade minigolf och hon vann med 1 slag :P

Imorgon ska ja upp tidigt, sjukgymnasten klockan 10.



Antingen e de nån som rökt i hela jävla lägenheten, eller haft nåt djur här. För då jag kom hem blev jag tjock i halsen och snuvig på en gång.
Ahh. Blir galen.
Och hålla ordning? Ja jag diskar ju direkt efter mej, och ställer undan då jag använt saker. Men tydligen inte den här människan. Står en stor strykbräda mitt i köket och disk. Arghhh!!

Ge mej en egen lägenhet NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback