Partyy...


Ikväll igen. Ahh...jag e skittrött, men det gör inget. Bara jag får i mej lite alkohol så blir det bra sen.
Det är redan mörkt ute, och jag måste börja göra mej iordning, vad ska man ha på sej då..?

Det var en helt okej kväll igår faktiskt, först söderkällarn, karmen tror jag, och sen skeppsbar. En massa gröna lundare var det där.


Var inne i stan förrut och det va massa Modo äckel som skulle till globen, för det är DIF - MoDo ikväll.
Varför åker dom så långt för att se sitt lag förlora? Onödigt.


Ähh nu måste jag börja leta kläder.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Att MoDo ligger 3:a och Djugården 10:a säger väl något.

2007-01-30 @ 22:38:30
URL: http://mikaeyla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback