Monday Bar

Var på monday bar igår, äntligen. Massa dansande me like. Dit ska jag igen.
Idag är jag jätte trött och har ont i huvvet. Men så är det.
Alex trodde han kunde springare snabbare än tunnelbanan, från gullmarsplan till slussen. Ja han kom ju fram iallafall, sen hur lång tid det tog var ju en annan sak. Men vi smarta människor tog tunnelbanan.

Var på Ikea igår också, plockar på mej alla saker och ska gå och ta ut pengar, då ser jag att jag inte har med mej mitt bankomatkort. Duktigt gjort.
Ska dra med mej Tonnie dit nästa helg istället.



Nu ska jag lägga mej och sova. Imorgon ska jag på stan och leta mjukisbyxor.
Och ikväll blir det såå lugnt. =)

Nu fattas bara en sak. Eller två egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback