Lycklig...

Nu är jag hemma från jobbet och allting, har sprungit på stan och letat jeans och jag fick resultat svarta jeans från HM. Billiga var dom också.
Så nu har jag en outfit tills imorgon då jag ska på examensfesten.
Tänkte ha min klänning först men jag ångrade mej är så kallt ute, så det får bli svarta jeans, pumps (jag ska inte lämna tillbaks dom, dom är för snygga för det). Vit skjorta och svart sidenband i midjan.
Blev jätteglad då jag hittade dom där jeansen, satt perfekt också.

Jag tycker faktiskt inte om mitt jobb så mycket, dom jag jobbar med är skitschyssta människor, men alla otrevliga människor man pratar i telefon med. Nej...
Har jätteont i ryggen också för att jag sitter hela dagarna.
Måste börja röra mer på mej på nåt sätt...Kanske börja träna? Får bli i slutet av februari i sånnafall.
För det där med å ut å gå varje dag de orkar jag inte. Speciellt inte då det är såhär mörkt på kvällarna.


Nu ska jag lägga mej framför tvn, sova vid 22?
Upp klockan 05,45 imorgon bitti...yeey.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren, I agree.

2007-01-18 @ 22:20:42
URL: http://seenthroughmyeyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback