Alltid lika roligt...

Vilken svordom använder du mest?
Fan.
Äger du en iPod?
Nepp, men en mp3.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6,00 om jag ska jobba annars sover jag så länge som jag vill.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Näe.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror på.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Släkten är värst i lördags.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder eller skor.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha jaa.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nepp.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Lyssnar på winamp på datorn.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Oboy..!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Hmm, ja det tror jag.
När var senast någon stötte på dig?
Haha. Minns inte. På nyår kanske.
Vad åt du till middag?
Korv med brööd.
Använder du huvtröjor?
Ja.
Kan du vissla?
Japp.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Näe, inte vad jag kommer ihåg.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Bergodalbana helt klart.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alla snackar skit om alla. Dum fråga.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Mjoo.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte alla, men de vore väl kanske dirty dancing eller grease.
När flög du senast?
Sommaren 2005. Jag hatar flygplan.
Läser du för skojs skull?
Jaa, böcker är bra.
Pratar du några andra språk?
Engelska.
Har du gråtit offentligt?
Mjoo.
Har du en stationär dator eller en laptop?
En stationär, men vill ha en laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Om jag orkar.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har piercingar, men vill ha en tatuering också.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Haha helt klart.
Kan du kasta macka?
Nääpp.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Ne, men de skulle va riktigt roligt å åka dit.
Vad har du med dig in på bion?
Godiis.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Beror på hur mycket.
Gillar du att flyga flygplan?
Neeej!!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ähh, jag vet inte.
När sov du senast på golvet?
Sommaren 2005, tror jag. Då någon puttat ner mej från sängen.
Gillar du din boendesituation?
Ja, iaf nu då jag flyttat till Sthlm.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 miinst, fast egentligen 10.
Äter du frukost dagligen?
Jaoo.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Haha inte nu, men det kanske blir.
Vilken är din favoritfrukt?
Banan.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21...Ahh.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Näe. Eller ibland. Om man ska lämna in arbeten å så, men inte på msn.
Tror du på liv på andra planeter?
Japp.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Haha det var typ 2 eller 3 stycken senast idag, men dom ska jag inte ta upp här.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud finns inte.
Vad var det sista du åt?
En varm macka.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Pappa ville att jag skulle heta Åse och mamma Mikaela, tur att pappa lät mamma välja.
Gillar du senap?
Jaa.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det ordnar sig alltid.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Näe.
Tycker du om att krama folk?
Ja iaf dom jag tycker om.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Haha jag vet inte, beror på vem det skulle vara.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har aldrig kollat på Star Wars och kommer aldrig att titta på det.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jajjemen.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Ingen, men filmer däremot =P
Tycker du att du är attraktiv?
???
Vad är du allergisk mot?
Nötter och pälsdjur.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Näe.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Nåt fuult.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu har jag länkat dig :D

2007-01-09 @ 22:28:23
URL: http://leijons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback