Åka tunnelbana är mitt nya intresse...


Jaa men typ.
Dåligt less jag blev idag, åkte ut till jobbet, tar typ 35 minuter i tunnelbana och gångväg i 10-15 minuter.
Så kommer man upp sätter sig och väntar i typ 15 minuter, sen får man veta att hon som ska ha utbildningen är sjuuuk. Hade dom inte kunnat ringt å sagt det då? Då var det bara att gå tillbaka, sätta sig på den där jävla tunnelbanan och åka hem.
För det är ju så roligt att åka tunnelbana, mitt nya intresse yeey.

Har hunnit med mycket idag, och klockan är BARA tre, jag är så less. Fan om hon är sjuk imorgon. Är ju så kuul då alla jobbar.
Nu ska jag ut och gå....IGEN.

Jag vill ha mjukisbyxor, sånadär i plysch eller vafan det heter, men de finns i turkosa, rosa, vitt och i nån ful brun färg. Svårt å ha i Svart eller Grått!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback