Torkel i knipa


Rolig kväll...jaja.
Jag och Alex skulle ju ut och gå, blev ju mycket med det, jag och Alex och några till åkte hem till en annan kompis och drack alkohol istället. Det var ju roligt det också. Kikade på torkel i knipa sen också, så jääkla rolig film asså, skrattade i typ 1 timme haha.
Fast sen blev det lite tråkigare, jag skulle ta bussen hem, fick dock vänta inne i stan i drygt 30 minuter, trodde bussarna skulla gå oftare, men det gick bra i allafall.


Anställningsintervjun jag va på idag gick iallafall väldigt bra, hon verkade väldigt positiv så jag hoppas jag får det.
Men man ska ju aldrig hoppas för mycket.
Ska fortsätta söka lite mer i allafall.


Nääe nu väntar sängen på mej.
PussÅkraM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback