semlor


Jobbat hela dagen, först i Farsta, 8,30-15,00 sen ringde dom från mitt andra jobb så jag jobbade där 16-22. Varit borta hela dagen.
Gick hemifrån 8,45 imorse, trodde jag hade kollat fel i tidtabellen så jag sprang, hur snabbt som helst. Men jag hade ju inte kollat fel, så jag sprang helt i onödan.
Nu är jag riktigt trött, har hur ont i ryggen som helst. Var tvungen att avboka massagen på måndag för jag kom på att det är möte på jobbet i Danderyd då. Bläää. Ska dit på torsdag och boka en ny tid.
För imorgon är det först utbildning på dagen sen jobb på kvällen så då hinner jag ju inte.

Nee sängen nästa??
ZzzzzZZZZzzzz


Och inte blev det någon semla idag heller, det står en i kylen, men med mandelmassa och jag tål inte det.
Undra om jag ska köpa en utan på torsdag, för imorgon har ja ju inte tiiid :P Jag vill ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback