Saknar...


Nu är jag ledig i 2 dagar det ska bli skönt. Får lite pengar imorgon så jag undrar om jag ska boka tid för massage, man måste unna sig något sånt ibland också. =)
På tisdag kanske jag och Tonnie ska på musem, såg någon affisch om det på tunnelbanan såg ju roligt ut...Kan ju kanske lära sig lite nya saker. haha
Vill gå på tekniska också, var där för några år sen, dom hade en massa roliga saker.
Och oftast är det gratis och gå in också annars kostar det bara 20 eller 40 kronor.




Saknar mammas och farmors hemlagade mat, ge mej husmanskost, jag vill ha. Då jag åker till Östersund tänker jag inte äta något jag lagat på hela helgen iallafall inte till middag, blir farmor och mammas mat hela helgen. Läääängtar. Är less på min mat.
Vill hitta nya och enkla recept med inte så många ingredienser och inte så dyrt. Men jag hittar inte, men jag ska leta vidare. Men det blir ändå aldrig lika gott som mammas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback