Ovanligt...

Bakis...Det är kanske inte så ovanligt haha.
Dagen började med att kliva upp tidigt, vid 9 tiden. Skulle lägga mej igen men det gick inte, för mycket springande av folk i mitt rum där alla har sin packning :P

Sen vid 11 åkte vi in till stan, Amela skulle åka hem till Östersund igen och Sandra S till Kalmar.
Sen vid 16 började jag jobba, det blev en låång kväll. Hur trött som helst, men så är det om man ska ha kul kvällen innan.
Jag hade jättekul till den största delen av kvällen men på slutet blev det kaos. Det är inte heller speciellt ovanligt.




Men det jag skulle komma fram till.
Mitt horoskop:
"Du har bara valt fel person helt enkelt!"
Jaja det stämmer också. Inte första och säkerligen inte sista gången.

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Tack för senast! Kaos på slutet gör inget när man har kul resten av festen ;D

Kom till Kalmar! Fest och fylla i Småland for the win!

2007-02-12 @ 11:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback