kul liv


Så jääkla spännande de där avsnittet, tror att det är det sista på säsong 4. Är inte helt säker. Om det är de släpps nästa avsnitt i Juni, kul å vänta ända tills dess....



Jag fyller år om 10 dagar...Jag blir 21...Ahh. Stanna tiden ett tag. Jag fyllde nyss 18!
Åker till Östersund om 11 dagar. Känns liiite jobbigt, men det ska bli kul på ett sätt också, se alla igen...ehm. Träffa alla kompisar och framförallt träffa mamma, syrran och farmor. Synd att pappa inte är hemma då bara.
Utgång på torsdag och fredag eller lördag. Madde ska inte med på torsdag, så får väl försöka träffa henne på dagen på fredag. Sen har ja tänkt att ja skulle äta hos farmor på fredag och hela lördagen tänkte jag spendera hemma hos mamma.



Som sagt upp tidigt imorgon.
Godnatt.

Savage Garden - Truly Madley Deapley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback