It´s a hardknock life for us...


Ja jag ska dammsuga och dammtorka och torka spisen och diska.
Jag ska få besök och vill att det ska vara fint i lägenheten då...Även fast dom är van att de inte va så städat i Östersund ;)
Men nu vill jag faktiskt att det ska vara fint.
Men det vill tydligen ingen annan i den här lägenheten.
Jag fattar inte, har killar så svårt å ta fram den där jävla dammsugaren? Eller ställa sej å diska? Tydligen!!


127851-23


Haha hittade en fin bild som passade in också.
Ähh har ändå inget å göra då kan man väl lika gärna städa.
Ska börja med det tråkigaste å diska.



Det har gått bra å jobba dom här två dagarna, ska dit på söndag också. Bakis kommer jag vara också, men va faan :P haha.
Börjar ju inte förens klockan 16 så man kan ju sova ut en liten stund iallafall.
Nää nu måste jag börja så jag blir klar någon gång.


Jay - Z - Hard knock life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback