Lucia..


Idag är det lucia, och min sista dag på jobbet. Det känns så otroligt skönt.
Jag längtar, åhh underbart.
Igår var de lite julfest på jobbet, dom bjöd på lite mat och så, åsså har de blivit lite fel inför helgen, och jag fick utskällning inför 3 personer. Inte det roligaste, men nu blir Jag av med dej, som Amela sa, inte du blir av med mej.

Ska snart till Tonnie, jag e urfattig, var längesen jag hade såhär lite pengar.
Pappa skulle få pengar idag, eller ja egentligen i måndags åsså snackade han med dom han skulle få pengar av igår och dom sa att han skulle få idag men de har inte kommit in några pengar :(
Hatar sånt där.
Både jag och han behöver ju nu.


Jag har inte köpt en enda julklapp, vet ens inte vad jag ska köpa till alla, eller jo till 2 stycken vet jag ju.
Men inte resten.
Ska väl ta  å göra mej iordning nu.

Skulle åkt å tränat imorse, men stängde av klockan då den ringde. Behövde sova, får se om ja åker dit imorgon.


image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback