Katt...


Var och hämtade två katter åt Therese igår, och dom e ju så söta. Dom ska bo hos Daniel tills imorgon eller nåt, sen ska vi hämta en till, till mej och Daniel på fredag :)
Var ju tvungen å ha en här också eftersom dom e ju så söta.


Är irriterad också, pappa ringer 100 ggr om dagen och jag e van å prata med han 1 gång i veckan.
Glömde lite grejjer i Stockholm också, men har jag tur så kanske hon kan skicka upp dom med posten eller något.



Imorgon ska jag in med min mobil som har gått sönder, självförvållat ja visst men nåt ska man väl kunna göra åt det.
Ska även in med mina 2 skor som har gått sönder.
Ett av paren hr jag bara haft 2 gånger och dom har redan gått sönder, kuul...eller så inte. Köpte dom på skopunkten så kan ju inte lämna tillbaka dom heller. Men ska gå in till skomakarn.

På fredag får jag lön, får mycket mer än vad jag trodde så de känns ju bra, ska väl ut å köp lite julklappar då.
Vet väl ungefär vad jag ska köpa till alla.

Pussss!!

127851-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback