maat..


Nu har jag nog lite mat så jag klarar mig ett tag, var och storhandlade på Willys i Sickla. Hade Rickard med mej som tur va annars hade jag inte orkat bära allting.

Jätteskönt väder idag, har äntligen kunnat gå barbent i klänning. Fast liite blåsigt var det, men de var bara skönt.


Stockholm blev invarderat av äckliga flugor idag tror jag. Gick in och köpte kaffe då var de inga flugor 10 minuter senare då jag kom ut, överallt. Hittade 3 Levande i mitt hår. Så jääkla äckligt.


Nu ska jag börja laga middag, kalkonköttbullar, ja de va nåt jag hittade :P å makaroner.
Puss!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

det var flygmyror. usch!

2007-08-01 @ 21:57:55
URL: http://mikaeyla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback