Lista

Snodde en lista från Kickan :)


1. Hur gammal är du om fem år?
26...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Tonnie..

3. Hur lång är du?
167 cm senast jag mätte mej i allafall.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Simpsons filmen...Trodde den skulle vara bättre.

5. Vem ringde du senast?
Min farmor, hon har namnsdag idag, men hon svarade inte.

6. Vem ringde dig senast?
Min chef.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det var någon som bad om ursäkt för hon inte kom å drack öl i lördags.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vem man ska smsa/ringa till

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
några månader sen..i juni tror jag det var.

11. Vilken ögonfärg har du?
blågrå.

12. När vaknade du i dag?
09,10. Tonnie ringde å väckte mej.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas I gave u my heart..nåt sånt?

14. Vilken är din favoritplats?
sängen...nää, men jag vet inte.

15. Vilken plats föredrar du minst?
skogen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hmm, det vet man aldrig.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar..?

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det va säkert nåt som Tonnie sa förrut idag, för vi har lika dålig humor..

19. Hur stor är din säng?
90 cm..vill ha en större.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär...Men jag ska köpa en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
T-shirt, och kanske mjukisbyxor om de e kallt.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 st..

23. Hur många landskap har du bott i?
2...

24. Vilka städer har du bott i?
Östersund och Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor..

26. Är du social?
Då jag känner för det :)

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum vit...

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Choklaad.

29. Tycker du om kinamat?
Jadå.

30. Tycker du om kaffe?
Japp.

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nää.

33. Kan du spela poker?
Haha..njaa. Jag förstår lite. Men jag förlorar jämt, så jag kan nog inte vara så bra ändå.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Mysa...ja visst.

35. Är du en beroendemänniska?
Alkohol och choklad :P

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nää.

37. Vill du ha barn?
Vet inte.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och några ord på tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder..

42. Äger du dyrbara smycken?
Nepp.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
One tree hill, Greys anatomy, våra bästa år.

44. Kan du rulla med tungan?
Nej..

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner många som e roliga.

46. Sover du med gosedjur?
Ja...haha. Min söta elefant som jag fick av min pappa då jag var 8 år. Fast alla mina kompisar skrattar åt den :P

47. Vad har du för ringsignal?
Nån där dom sjunger nananananana. Malin vet vilken jag menar.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Njää.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En påse där de står röd text H&M.

50. Flirtar du mycket?
haha nää.

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, inte än.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Där regnbågen slutar. Köp den =)

54. Läser du dagstidningen?
Ja, om Stockholm City räknas så?

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Hur kan man dansa i en bil?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The Voice.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mitt namn..

59. När var du i kyrkan senast?
Minns inte.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hade ingen favoritlärare.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ett dygn.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback