Inte än...


Har inte fått internet än.
Han ska komma å fixa det imorgon då jag har slutat jobba vid 17 tiden. Ja för imorgon ska jag jobba extra på dagen =)
Är alldeles för mycket å göra i Enebyberg nu, skulle egentligen vara 3 istället för 2. Igår blev vi klar klockan 21,50. å då var en kund borta. undra hur det går ikväll då??
Jaja, de e bara jobba på.

Har nyss ätit världens största macka tror jag. Men god var den.


De känns bra i lägenheten än så länge iallafall.
I måndags var Tonnie och Rickard hos mej och drack lite öl, sen sov dom över så jag inte behövde sova själv. I tisdags var jag och Malin ut å käkade, åt asgod pasta. Sen sov jag över hos henne. eller ja hennes syrra, hon bodde där då hon va här nere. Å igår va vi på gröna lund, åkte dock inte så  mycket men men. Man blir räddare ju äldre man blir. KOnstigt.
Natten som va nu sov jag själv i lägenheten, de e klart de e lite läskigt från början :P men de gick bra.

Imorgon ska jag upp tidigt, ska kolla upp bussar nu.


Pussss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback