Flytta..


Jag ska flytta...till eget place :D hur bra är inte det då.
La ut en annons på blocket om att jag sökte lägenhet. Sen så ringer en kille upp mig och han har en 1a att hyra ut i Solna Centrum. Åkte dit igår å kikade på den, tackade ja på en gång. Har redan fått nyckel så jag flyttar Äntligen ifrån den här lägenheten nästa vecka.
Jag skulle gärna bo kvar i Kärrtorp för de e bra ställe å bo på. Men Solna e nog bra de också, ska bara lära mig hitta först haha ;P

Jag har ju en del grejjer å ta med mej härifrån, men min hyresvärd sa att han hade nån liten flyttbil jag skulle få låna om jag ville, så jag ska ringa till han imorgon å fråga om ja får låna den på måndag eller tisdag.
Ska bli så skönt =)


Igår var jag ute med Susanne och Malin, var på Laroy, var inte alls kul. Ja förutom sällskapet då :P
Var inte där så länge så vi gick å köpte varmmacka på 7eleven. Så jääkla gott.

Kikade på tv hela dagen, sen åkte jag till jobbet.
Kom hem, lagade mat och kikade på film.

Jag tror att jag har fått någon allergisk reaktion mot något. Mina ögon är rödsprängda och de kliar, och i lungorna och ryggen, även halsen. Konstigt :S
Hoppas de blir bättre tills imorgon.

Dags å sova, ska in till stan imorgon en sväng innan jag börjar jobba å träffa Rickard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback